Загальні відомості про Городоцьку районну МАМ ім.П.Андрусіва

02.05.2018


ГОРОДОЦЬКА РАЙОННА МАЛА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВ ІМ.П.АНДРУСІВА (надалі Городоцька МАМ) заснована у 2003 р. на підставі розпорядження Городоцької районної державної адміністрації № 755 від

18. 12. 2002 р. « Про реорганізацію Городоцького будинку дитячої та юнацької творчості у Городоцьку районну Малу академію мистецтв ім..П.Андрусіва ».

Чинний Статут закладу перереєстровано 01 вересня 2003 р.

(реєстраційний № 559 ,назва органу реєстрації - Городоцька районна державна адміністрація )

Головною метою діяльності педагогічного колективу Городоцької МАМ є створення сприятливих умов для повноцінного морального , психічного, духовного розвитку дітей, становлення творчої особистості, свідомого громадянина України, відродження духовності, формування гармонійно розвиненої особистості, розширення її світогляду та пропаганди здорового способу життя, формування у молоді потреби та уміння жити в громадянському суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної, художньо - естетичної, трудової культури.Основним завданням Городоцької МАМ є:

  • розвиток мережі гуртків позашкільних навчальних закладів, зміцнення їх статусу;
  • задоволення освітньо - культурних потреб виховання;
  • створення умов для забезпечення практичної професійної підготовки;
  • створення для творчого, інтелектуального , духовного та фізичного розвитку вихованців;
  • одержання гуртківцями допрофесійних знань та практичних умінь з різних видів діяльності;
  • виховання у вихованців, учнів і слухачів поваги до Конституції України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії;
  • сприяння краєзнавчій, науково-дослідницькій діяльності молоді, підтримка участі у соціально корисних роботах зі збереження та відновлення культурної спадщини країни;
  • активне залучення дітей і молоді до популяризації культурної спадщини українського народу через участь у культурно-мистецьких, краєзнавчих і туристсько-спортивних заходах;
  • формування у вихованців свідомого й відповідального ставлення до власного здоров*я та здоров*я оточуючих, навичок безпечної поведінки;
  • пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців;
  • організація дозвілля вихованців, пошук нових форм, профілактика правопорушень;
  • здійснення - інформаційно - методичної та організаційно - масової роботи;
  • збереження та подальше зміцнення матеріально - технічної бази МАМ;
  • налагодження співпраці з навчальними закладами Городоцького району, м.Львова та м. Ніско (Польща )...
  • експертиза навчальних планів та програм ;
  • інформування через засоби масової інформації про діяльність МАМ;
  • створення власної інтернет - сторінки.

Концепція навчально-виховної системи :

  • забезпечення комфортних умов для розвитку творчих здібностей гуртківців, реалізація їхніх природних здібностей;
  • безперервність розвитку особистості;
  • виховання національної свідомості та патріотизму;
  • формування основних основ культури спілкування та побудови міжособистісних стосунків;
  • створення оптимальних умов для самовиховання;
  • інтеграція виховного впливу, орієнтація на загальнолюдські цінності як основу виховного процесу.

В цьому році робота педколективу МАМ буде спрямована на вирішення проблеми: *Забезпечення проведення педагогічної діяльності на якісно новий рівень відповідно до цілей розвитку закладу*.

Городоцька МАМ - це простір самовираження дитини: тут вона не готується до життя, а повноцінно живе. Тому вся діяльність закладу спрямована на сприяння становленню особистості як творця власного життя; гармонізації та й гуманізації взаємин між дітьми, педагогами, родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору власного життєвого шляху.

Діти надзвичайно допитливі, здатні з головою зануритися в заняття, що цікавлять їх; часто роблять все по-своєму; винахідливі в образотворчій діяльності; легко виказують різні міркування з приводу конкретної ситуації; здатні по-різному підійти до проблеми або використання матеріалів; можуть пропонувати оригінальні ідеї в художньо-прикладних заняттях...

Дитячий колектив нашої МАМ - колектив, спрямований на творчість, створений для навчання дітей творчого ставлення до свого і суспільного життя. Тільки в творчому колективі учні зростають, не пристосовуючись до життя, а перетворюючи його навкруги себе.

Значний вплив на художнє виховання особистості має образотворче мистецтво.

Рисунок, живопис, ліплення є необхідними засобами для формування психіки й мають велике значення в естетичному вихованні. В умовах нашого закладу організовуються лекції і практичні заняття з живопису, графіки, прикладних видів образотворчого мистецтва, персональні виставки, картинні галереї. Усі ці форми роботи спрямовані на розвиток навчально - образотворчого мислення вихованців МАМ. Мистецтво наповнює вільний час учнів соціально цінним змістом, задовольняє їхні інтереси і потреби, сприяє різнобічному розвитку. Формування особистості та її ідеалів засобами мистецтва висуває високі вимоги до роботи педагогів МАМ.

У Городоцькій МАМ відкриті гуртки за напрямками: художньо - естетичний, декоративно - прикладний, образотворчо - мистецький.

Навчання вихованців здійснюється за трьома рівнями:

  • початковий,
  • основний,
  • вищий.

Педагог сам вибирає форми і структуру навчальних занять, методики виховання, керуючись їхньої педагогічною доцільністю .

Відсутність примусу, свобода вибору не лише занять, гуртків, а й педагога робить навчання в нашій установі надзвичайно привабливою для дітей різного віку.

У 2011 -2012 навчальному році гуртковою роботою було охоплено 155 учнів загальноосвітніх шкіл міста Городка та наближених шкіл ( Градівка, Повітно, Черляни, Мавковичі, Заверещиця...). Навчально-виховний процес здійснювали 9 педагогів, з них 8 педагогів з вищою освітою, 1 - із середньо-спеціально.

Послідовно, цілеспрямовано і результативно вже понад 9 років працює з юними художниками городоччини наш педагогічний колектив . Кращі гуртківці Городоцької МАМ постійно стають переможцями районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсів. Так у період з 2010 по 2012 роки переможцями конкурсів стали такі гуртківці :

Городоцька МАМ є закладом , в якому діти навчаються певному ремеслу( кераміка, , гердан, вітраж, писанкарство тощо), а також вивчають предмети : рисунок, малярство , кольорознавство, композицію, історію мистецтв, сакральне мистецтво, скульптуру, що складає собою цілісну систему мистецької освіти, а також забезпечує потребу особистості у творчій самореалізації, підготовку дітей до активної професійної діяльності.

Основні напрямки діяльності закладу

Загальна кількість педпрацівників: 7

Загальна кількість вихованців: 207

Специфіка закладу: надання позашкільної художньо-естетичної освіти, забезпечення розвитку творчих здібностей , обдарувань та здобуття вихованцями практичних навичок , оволодіння знаннями в сфері національної і світової культури та мистецтва.



МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ СТАН ЗАКЛАДУ

· Відповідність будівель та приміщень Городоцької МАМ завданням реалізації позашкільної освіти.

Тип будівлі : пристосована.

Рік будівництва: 1986

З 1996 року використовується як приміщення позашкільного навчального закладу.

Характеристика будівлі: будівельний матеріал: цегла , вапняно-піскова штукатурка.

Кількість поверхів: 1

Тип опалення: централізоване теплопостачання, постачальник .

Наявність водопроводу та каналізаційної мережі: тип водопостачання -централізоване , забезпеченість водою згідно графіку водопостачання, забезпеченість санвузлами згідно норм.

Загальна площа: 143 м2

Корисна площа внутрішніх приміщень: 143 м2

Орендовані приміщення, використання приміщень інших закладів : немає.

Наявність земельної ділянки: немає.

1.2 Наявність та стан навчальних кабінетів, бібліотеки, майстерень.

Перелік структурних підрозділів закладу відповідно до основних напрямків діяльності закладу.

Відповідно до основних напрямків діяльності основними структурними підрозділами Городоцької МАМ є:

- художньо-естетичний відділ (основний рівень).

Оформлення приміщень структурних підрозділів Городоцької МАМ до основних напрямків його діяльності.

Приміщення художньо-естетичного відділу оформленні кращими зразками методичних фондів відповідно до навчальних планів та програм з предметів: рисунок, живопис, композиція, роботи в матеріалі по відділенням, скульптури, сакрального мистецтва.

Наявні приміщення: виставковий зал, учительська, методичний кабінет

( світлиця П.Андрусіва ), кабінет директора.

Їх оформлення : відповіднодо навчальних програм приміщення учительської забезпечене необхідним обладнанням та меблями , книжки зберігаються на полицях книжкової шафи, зроблений ремонт , помальована підлога, для вікон закуплені жалюзі.

Методична кімната ( світлиця П.Андрусіва ) відповідно до вимог забезпечена робочим столом для методиста, стелажами для документації та методичної літератури ( зроблені власними силами ), зроблено ремонт, помальована підлога, підлога покрита килимовим матеріалом, для вікна закуплені жалюзі.

Кабінет директора: забезпечений необхідними меблями ( відновлені своїми силами ), робочим столом для проведення засідань педагогічної ради, виробничих нарад, комп*ютером, кольоровим принтером ( для роботи з документацією ), телевізором, зроблено ремонт приміщення, для вікон закуплені жалюзі, підлога помальована .

Виставковий зал:: забезпечений стільцями для залу в кількості 72 штуки, столом для проведення нарад, за індивідуальним замовленням занавіс для сцени передній та занавіс для сцени задній , закуплені жалюзі для вікон , паркет цикльований та покритий лаком , проведене додаткове електричне опалення, замінені світильники , закуплено озвучення та мікрофони із стійками .

Для занять з предмету робота в матеріалі функціонують майстерні:

художньої обробки дерева,

художнього вітражу;

кераміки та скульптури.

Стан приміщень: задовільнийОстаннім часом я все більше експериментую з чорно-білими пейзажами. Я був натхненний старими негативами фотографій з нашої подорожі по Марокко. Цей пейзаж викликає безліч питань і змушує вас замислитися про речі, які не присутні на картині.

Адміністратор сайту 
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати