Загальні відомості про Городоцьку районну МАМ ім.П.Андрусіва
ГОРОДОЦЬКА РАЙОННА МАЛА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВ ІМ.П.АНДРУСІВА (надалі Городоцька МАМ) заснована у 2003 р. на підставі розпорядження Городоцької районної державної адміністрації № 755 від
18. 12. 2002 р. « Про реорганізацію Городоцького будинку дитячої та юнацької творчості у Городоцьку районну Малу академію мистецтв ім..П.Андрусіва ».
Чинний Статут закладу перереєстровано 01 вересня 2003 р.
(реєстраційний № 559 ,назва органу реєстрації - Городоцька районна державна адміністрація )
Головною метою діяльності педагогічного колективу Городоцької МАМ є створення сприятливих умов для повноцінного морального , психічного, духовного розвитку дітей, становлення творчої особистості, свідомого громадянина України, відродження духовності, формування гармонійно розвиненої особистості, розширення її світогляду та пропаганди здорового способу життя, формування у молоді потреби та уміння жити в громадянському суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної, художньо - естетичної, трудової культури.Основним завданням Городоцької МАМ є:
- розвиток мережі гуртків позашкільних навчальних закладів, зміцнення їх статусу;
- задоволення освітньо - культурних потреб виховання;
- створення умов для забезпечення практичної професійної підготовки;
- створення для творчого, інтелектуального , духовного та фізичного розвитку вихованців;
- одержання гуртківцями допрофесійних знань та практичних умінь з різних видів діяльності;
- виховання у вихованців, учнів і слухачів поваги до Конституції України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії;
- сприяння краєзнавчій, науково-дослідницькій діяльності молоді, підтримка участі у соціально корисних роботах зі збереження та відновлення культурної спадщини країни;
- активне залучення дітей і молоді до популяризації культурної спадщини українського народу через участь у культурно-мистецьких, краєзнавчих і туристсько-спортивних заходах;
- формування у вихованців свідомого й відповідального ставлення до власного здоров*я та здоров*я оточуючих, навичок безпечної поведінки;
- пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців;
- організація дозвілля вихованців, пошук нових форм, профілактика правопорушень;
- здійснення - інформаційно - методичної та організаційно - масової роботи;
- збереження та подальше зміцнення матеріально - технічної бази МАМ;
- налагодження співпраці з навчальними закладами Городоцького району, м.Львова та м. Ніско (Польща )...
- експертиза навчальних планів та програм ;
- інформування через засоби масової інформації про діяльність МАМ;
- створення власної інтернет - сторінки.
Концепція навчально-виховної системи :
- забезпечення комфортних умов для розвитку творчих здібностей гуртківців, реалізація їхніх природних здібностей;
- безперервність розвитку особистості;
- виховання національної свідомості та патріотизму;
- формування основних основ культури спілкування та побудови міжособистісних стосунків;
- створення оптимальних умов для самовиховання;
- інтеграція виховного впливу, орієнтація на загальнолюдські цінності як основу виховного процесу.
В цьому році робота педколективу МАМ буде спрямована на вирішення проблеми: *Забезпечення проведення педагогічної діяльності на якісно новий рівень відповідно до цілей розвитку закладу*.
Городоцька МАМ - це простір самовираження дитини: тут вона не готується до життя, а повноцінно живе. Тому вся діяльність закладу спрямована на сприяння становленню особистості як творця власного життя; гармонізації та й гуманізації взаємин між дітьми, педагогами, родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору власного життєвого шляху.
Діти надзвичайно допитливі, здатні з головою зануритися в заняття, що цікавлять їх; часто роблять все по-своєму; винахідливі в образотворчій діяльності; легко виказують різні міркування з приводу конкретної ситуації; здатні по-різному підійти до проблеми або використання матеріалів; можуть пропонувати оригінальні ідеї в художньо-прикладних заняттях...
Дитячий колектив нашої МАМ - колектив, спрямований на творчість, створений для навчання дітей творчого ставлення до свого і суспільного життя. Тільки в творчому колективі учні зростають, не пристосовуючись до життя, а перетворюючи його навкруги себе.
Значний вплив на художнє виховання особистості має образотворче мистецтво.
Рисунок, живопис, ліплення є необхідними засобами для формування психіки й мають велике значення в естетичному вихованні. В умовах нашого закладу організовуються лекції і практичні заняття з живопису, графіки, прикладних видів образотворчого мистецтва, персональні виставки, картинні галереї. Усі ці форми роботи спрямовані на розвиток навчально - образотворчого мислення вихованців МАМ. Мистецтво наповнює вільний час учнів соціально цінним змістом, задовольняє їхні інтереси і потреби, сприяє різнобічному розвитку. Формування особистості та її ідеалів засобами мистецтва висуває високі вимоги до роботи педагогів МАМ.
У Городоцькій МАМ відкриті гуртки за напрямками: художньо - естетичний, декоративно - прикладний, образотворчо - мистецький.
Навчання вихованців здійснюється за трьома рівнями:
- початковий,
- основний,
- вищий.
Педагог сам вибирає форми і структуру навчальних занять, методики виховання, керуючись їхньої педагогічною доцільністю .
Відсутність примусу, свобода вибору не лише занять, гуртків, а й педагога робить навчання в нашій установі надзвичайно привабливою для дітей різного віку.
У 2011 -2012 навчальному році гуртковою роботою було охоплено 155 учнів загальноосвітніх шкіл міста Городка та наближених шкіл ( Градівка, Повітно, Черляни, Мавковичі, Заверещиця...). Навчально-виховний процес здійснювали 9 педагогів, з них 8 педагогів з вищою освітою, 1 - із середньо-спеціально.
Послідовно, цілеспрямовано і результативно вже понад 9 років працює з юними художниками городоччини наш педагогічний колектив . Кращі гуртківці Городоцької МАМ постійно стають переможцями районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсів. Так у період з 2010 по 2012 роки переможцями конкурсів стали такі гуртківці :
Городоцька МАМ є закладом , в якому діти навчаються певному ремеслу( кераміка, , гердан, вітраж, писанкарство тощо), а також вивчають предмети : рисунок, малярство , кольорознавство, композицію, історію мистецтв, сакральне мистецтво, скульптуру, що складає собою цілісну систему мистецької освіти, а також забезпечує потребу особистості у творчій самореалізації, підготовку дітей до активної професійної діяльності.
Основні напрямки діяльності закладу
Загальна кількість педпрацівників: 7
Загальна кількість вихованців: 207
Специфіка закладу: надання позашкільної художньо-естетичної освіти, забезпечення розвитку творчих здібностей , обдарувань та здобуття вихованцями практичних навичок , оволодіння знаннями в сфері національної і світової культури та мистецтва.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ СТАН ЗАКЛАДУ
· Відповідність будівель та приміщень Городоцької МАМ завданням реалізації позашкільної освіти.
Тип будівлі : пристосована.
Рік будівництва: 1986
З 1996 року використовується як приміщення позашкільного навчального закладу.
Характеристика будівлі: будівельний матеріал: цегла , вапняно-піскова штукатурка.
Кількість поверхів: 1
Тип опалення: централізоване теплопостачання, постачальник .
Наявність водопроводу та каналізаційної мережі: тип водопостачання -централізоване , забезпеченість водою згідно графіку водопостачання, забезпеченість санвузлами згідно норм.
Загальна площа: 143 м2
Корисна площа внутрішніх приміщень: 143 м2
Орендовані приміщення, використання приміщень інших закладів : немає.
Наявність земельної ділянки: немає.
1.2 Наявність та стан навчальних кабінетів, бібліотеки, майстерень.
Перелік структурних підрозділів закладу відповідно до основних напрямків діяльності закладу.
Відповідно до основних напрямків діяльності основними структурними підрозділами Городоцької МАМ є:
- художньо-естетичний відділ (основний рівень).
Оформлення приміщень структурних підрозділів Городоцької МАМ до основних напрямків його діяльності.
Приміщення художньо-естетичного відділу оформленні кращими зразками методичних фондів відповідно до навчальних планів та програм з предметів: рисунок, живопис, композиція, роботи в матеріалі по відділенням, скульптури, сакрального мистецтва.
Наявні приміщення: виставковий зал, учительська, методичний кабінет
( світлиця П.Андрусіва ), кабінет директора.
Їх оформлення : відповіднодо навчальних програм приміщення учительської забезпечене необхідним обладнанням та меблями , книжки зберігаються на полицях книжкової шафи, зроблений ремонт , помальована підлога, для вікон закуплені жалюзі.
Методична кімната ( світлиця П.Андрусіва ) відповідно до вимог забезпечена робочим столом для методиста, стелажами для документації та методичної літератури ( зроблені власними силами ), зроблено ремонт, помальована підлога, підлога покрита килимовим матеріалом, для вікна закуплені жалюзі.
Кабінет директора: забезпечений необхідними меблями ( відновлені своїми силами ), робочим столом для проведення засідань педагогічної ради, виробничих нарад, комп*ютером, кольоровим принтером ( для роботи з документацією ), телевізором, зроблено ремонт приміщення, для вікон закуплені жалюзі, підлога помальована .
Виставковий зал:: забезпечений стільцями для залу в кількості 72 штуки, столом для проведення нарад, за індивідуальним замовленням занавіс для сцени передній та занавіс для сцени задній , закуплені жалюзі для вікон , паркет цикльований та покритий лаком , проведене додаткове електричне опалення, замінені світильники , закуплено озвучення та мікрофони із стійками .
Для занять з предмету робота в матеріалі функціонують майстерні:
художньої обробки дерева,
художнього вітражу;
кераміки та скульптури.
Стан приміщень: задовільнийОстаннім часом я все більше експериментую з чорно-білими пейзажами. Я був натхненний старими негативами фотографій з нашої подорожі по Марокко. Цей пейзаж викликає безліч питань і змушує вас замислитися про речі, які не присутні на картині.